Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lidi jsou divná věc.

Když koukaj na film nebo sejriál ve kterým je negativně opentlená nějaká postava, tak k ní mají povětšinou automaticky odtažitý až negativní přístup.

Když však se taková postava vyskytuje v běžném životě, tak k ní zaujímají shovívavý až vstřícný přístup. Možná i částečný vliv Stockholmského syndromu.

Lidské konání je tak složité, že ani lidský mozek na jeho pochopení nestačí.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, vážený pane Machačku, občasný glosátore. Konečně tu mám k mému "blogo dílu" i vážnějši a zajímavě rozumovou reakci. Ano, chápu. Jak však z mých "blogátorových prací" může snadno poznat každý, můj pohled na věci a události současného společenského dění vždy byl a je, pokud možno, na vše s humorem, občas, tak jak to dokážu, třeba i satiricky.

Je to taková moje hra a zábava, Na to, abych se pokoušel psát vážné, třeba až kritické články, na to já stavěnej nejsem. Pokud se však týká současné prezidentské volby a tedy i Babiše, vysoce si cením mnohých článků typu:

"Proto ne Babiš" - zde zveřejnil bloger pan Lubomír Stejskal jen pár hodin za mnou. Jinak si mimo jiné cením i Vaší fráze "Lidi jsou divná věc";-D Děkuji, pane kolego. R^

0 0
možnosti
Foto

Zeptali se jednou s. Husáka, proč budujeme komunismus.

"Prečo? Pretože je to pre ľud!"

R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Dvořáku, výbornej vtip, kterej jsem neznal "prelud pre ľud" ;-D

kapku srandy a humoru v týdle době potřebujeme, že? Škoda, že tu není něco jako kdysi bejval Dikobraz a pod. Hodil by se, ne? R^

1 0
možnosti
Foto

To bude nejspíš omyl, stejně jako to, že Generál je Pavlovo křestní jméno. Tady je Proto nikoli křestní jméno kandidáta, ale asi jeho titul nebo hodnost :-P

2 0
možnosti
Foto

Jééje, děkuji Vám pane blog-kolego! :-)R^ Vidíte, jsem z toho celej zmatenej a nevim co je správně? Proto Babiš, nebo Babiš Proto? Tak jsem to holt splet,,, no jo, ale co teď s tím mám dělat? ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-) Dost dobrá protoanti agitka. Rozhodně nikoli neřídká. ,,Ploč? Ploto plotože!" Což žvatlá snad i kdejaké batole. Možná již při přebalování SVÉM na stole;-)

1 0
možnosti
Foto

Dík, pane Jiloudek za Vaše velše! R^ Ploč píšem tydle svý věci a slandičky? Plotože ploto! Ne? ;-D;-O;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 944x
jsem bývalý televizní technik ČST Kavčí hory, také zvukař zpěváků a různých kapel např: Waldemar Matuška + KTO; dále CountryBeat J.Brabce s Naďou a Karlem Černochem; také "Sešlost" L.Nekudy s J.Cieslerem, občas i s panem Milošem Kopeckým; také klubového pořadu "Album" - Jiří Suchý, Jitka Molavcová... a další různá estrádní představení se zpěváky a umělci, např: Jaromír Mayer, Antonín Gondolán, Karel Štědrý, Lubomír Lipský, Helena Růžičková, Pavlína Filipovská a další... 

K tomu všemu jsem od studentských let i sám trochu muzikant, který se snaží věci a složitosti současného světa kolem nás odlehčit alespoň tu a tam svými veršíky, písničkami s nezbytnou špetkou humoru, či legrace.

K mému muzikanství patří i má spolupráce na tvorbě písniček s Ivanem Mládkem - dvacet čtyři společných písní (mé melodie/Ivan texty) např: My máme chaloupku v Blatné; Malíř olejových obrázků; My jsme kluci od vody; Indián; Vdova zBarrandova; Zadrhnutý drc; Vyklepnul jsem Denisu; V Ústí nad Labem; Du na raky; Já a můj kamion(s paprikou za milion:); Vánoce v Ďáblicích...

Podobně společně jako s I.Mládkem jsem spoluautorem písně/dechovky "Zvedněme se dědkové" s Josefem Zímou, text+zpívá J.Z.
Všechny tyto i různé další mé písně si můžete poslechnout na YouTube: https:// Mládek / Zábranský společné písně
s mými fotkami a mini příběhy mne pak najdete i na mém instagramu:
https://www.instagram.com/mydreamwok/

Sranda musí bejt, souhlasíte blogo-přátelé? :-))
Zvu vás, stavte se! ;-)