Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trochu více směřuji k dobrému folku, ale ono se to zase tak velkovýznamně neliší ;-DR^

1 0
možnosti

Ahoj, country je super - bluegrass, hillbilly, honkytonk, cajun...nejseš tady odněkud z Pankráce, :)

1 0
možnosti
Foto

Inu ano. Tedy ta náhoda. Možná i na blogu. Ale proč to nezkusit. P.S.: country neumřelo a neumře. Ani na kovid;-)

1 0
možnosti
Foto

Nezbývá, než souhlasit ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 944x
jsem bývalý televizní technik ČST Kavčí hory, také zvukař zpěváků a různých kapel např: Waldemar Matuška + KTO; dále CountryBeat J.Brabce s Naďou a Karlem Černochem; také "Sešlost" L.Nekudy s J.Cieslerem, občas i s panem Milošem Kopeckým; také klubového pořadu "Album" Jiří Suchý, J.Molavcová... a další různá estrádní představení se zpěváky a umělci, např: Jaromír Mayer, Antonín Gondolán, Karel Štědrý, Lubomír Lipský, Helena Růžičková, Pavlína Filipovská a další... 

K tomu všemu jsem od studentských let i sám trochu muzikant, který se snaží věci dnešního světa kolem nás s jeho problémy a složitostmi alespoň tu a tam odlehčit špetkou humoru, či legrace.

K mému muzikanství patří i má spolupráce na tvorbě písniček s Ivanem Mládkem - dvacet čtyři společných písní (mé melodie/Ivan texty) např: My máme chaloupku v Blatné; Malíř olejových obrázků; My jsme kluci od vody; Indián; Vdova z Barrandova; Zadrhnutý drc; Vyklepnul jsem Denisu; Já a můj kamion (s paprikou za milion:); Vánoce v Ďáblicích...
Podobně společně jako s Ivanem Mládkem jsem spoluautorem i písně/dechovky "Zvedněme se dědkové" s Josefem Zímou, text + zpívá J.Z. Všechny tyto i různé další mé písně si můžete poslechnout na YouTube.

Jsem zvědav, zda v této naší bláznivě chaotické době, kterou právě prožíváme, najdu u čtenářů blogů-iDnes kapičku rezonance. K tomu mne v současnosti najdete s mými fotkami i na mém instagramu: Zvu vás, stavte se! ;-)

https://www.instagram.com/mydreamwok/?hl=cs 

Sranda musí bejt, souhlasíte blogo-přátelé? :-))