Do tohoto článku si přehledně ukládám své společné písně s Ivanem Mládkem aj...

zde v jednoduchém a přehledném seznamu představuji své písničky, které si lze snadno poslechnout na YouTube, část z nich najdete na mém playlistu na konci článku + k tomu na závěr přidávám důležité sdělení - pozor, přátelé! :-)))  

především zde uvádím společné písně s Ivanem Mládkem z let 1982 až 1995 - jde o mé melodie, které si Ivan kdysi vybral, otextoval a pojmenoval a které se svým Banjo bandem i nahrál, aby je pak použil na svých deskách + CD i v různých svých televizních pořadech např. ČUNDRCOUNTRYSHOW a COUNTRY ESTRÁDA televize NOVA a pod...

Tyto písničky, realizované často i jako TV klipy, jsou dnes na YouTube zde:

- MY MÁME CHALOUPKU V BLATNÉ -TV klip v podobě známé inscenované komické scénky Ivana Mládka

- MY MÁME CHALOUPKU V BLATNÉ -studiové provedení písně Ivanem natočené na desky a CD

- VDOVA Z BARRANDOVA -záznam TV vystoupení Ivanova Banjo bandu

- známá scénka Ivana s písní Vdova zBarrandova -velmi povedená "chirurgická" scénka z pořadu Šípa+Uhlíře r.1985

- NEVÍM -

- MALÍŘ OLEJOVÝCH OBRÁZKŮ -můj vlastní jednoduchý klípek písně na YouTube

- MY JSME KLUCI OD VODY -

- VYKLEPNUL JSEM DENISU -

- UŽ JSEM TAKY HOLÁ LEBKA -

- ZADRHNUTÝ DRC -

- VDOVA Z BARRANDOVA -jiná studiová Mládkova verze písně na CD

- INDIÁN -

- VÁNOCE V ĎÁBLICÍCH -studiová nahrávka písně, kterou Ivan vydal na několika svých deskách a CD

- VÁNOCE V ĎÁBLICÍCH -Ivanovo předvánoční TV provedení písně ve scénce se psy :-)

- JÁ A MŮJ KAMION -Mládkovo TV živé provedení s Banjo Bandem

- JÁ A MŮJ KAMION s textem -můj vlastní foto-klip na YouTube / autorpetr

- JÁ A MŮJ KAMION -na naší píseň Kamion vytvořil vtipnou scénku Václav Upír Krejčí

- KŮŇ MI DUPNUL NA PALEC -z TV pořadu Cundrcountryshow 1994

- KU KU KU -píseň v poředu ČundrCountryShow zpívá Lucie Kukulová

- V ÚSTÍ NAD LABEM -zpívá Josef Dvořák a dětský sbor Severáček

- - - - - - - - -

moje společná píseň s Josefem Zímou
 
- ZVEDNĚME SE DĚDKOVÉ -Na Vlachovce živě zpívá Josef Zíma - rok 1982

- ZVEDNĚME SE DĚDKOVÉ -jiná samotná audio nahrávka Josefa Zímy z Vlachovky

- ZVEDNĚME SE DĚDKOVÉ -píseň Josef Zíma umístil v různých svých provedeních
a nahrávkách na několik alb CD

- - - - - - - - -

sem dále vložím další zbývající písně, především ty naše společné s Ivanem Mládkem - jde o písně, které zatím nejsou k dosažení na YouTube např: AŽ PŮJDEM Z KRČMY; NA KLONDAJKU; OLINA A MANDOLINA; POJEĎ VAŠKU NA ALJAŠKU; V ČESKU; V HORÁCH KONČÍME SEZONU; V HOTELU SAVOY...

 do tohoto svého kompletního seznamu budu dodatečně přidávat i odkazy k dalším našim společným písním, které Ivan po otextování nabídl jiným interpretům k samostatnému použití - jde například o písně, které na desky samostatně nazpíval Josef Dvořák - DU NA RAKY; nebo pak i Dáda Patrasová - NÁMLUVY U VODY; SEBER SI SVÝ SAKY PAKY...

k tomu je tu i Slovensko, kde některé Mládkovy písničky ve slovenském přetextování nahrál a nazpíval Dušan Barczi - VYKLEPNUL JSEM DENISU / NATREL SOM TO DENISE; POJEĎ VAŠKU NA ALJAŠKU / PODME BRAŠKU NA ALJAŠKU; RANČ...

do tohoto vyčerpávajícího seznamu rozhodně patří píseň VÁNOCE V ĎÁBLICÍCH ve zcela jiném aranžmá a provedení, jak si ji sám na své CD nahrál a nazpíval Luďek Sobota

- - - - - - - - -

pro komplet doplnění - však pouze na ukázku - si sem dále přidávám
i pár svých demonstračních snímků několika mých vlastních písní
jde o mé demáče a má jednoduchá videa na YouTube

tyto mé již letité a fousaté kompletní písničky i s texty,
popsané zde již v předchozích blogo-článcích,
si sem umisťuji přesto, že mi Ivan Mládek říká: 
"...dělej muziku, umíš fakt bezvadný melodie,
ale na ty svý texty se prosimtě radši VYS/kašli !"
:-)))))) 

ááách jo, 
ale co se dá dělat,
vždyť i toto jsou mé děti, ne? :-)

- FERNET STOCK BLUES -

- OPICE -

- HALLO -demo této mé písně mi pomohl nahrát Zdeněk Skarlandt - KTO

- PŮVAB NAŠÍ KRAJINĚ DODÁ KOMÍN JEDINĚ -

- DVANÁCT TISÍC SVÍTÁNÍ -domácí demo nahrávku nahrálo někdejší trio PIP v roce 1982

- POSPÍCHEJ MŮJ MILÝ MEZKU -

- BALADY MÉ PSAL ŽIVOT SÁM -samotná country melodie pouze s psaným textem

- ŽIVÉ DĚDICTVÍ PŘEDKŮ -pouze samotná moje melodie s psaným textem

- - - - - - - - -

přídavky:

- KAM ZMIZEL TEN STARÝ SONG -velice milý a známý TV pořad Milana Lasici s Ivanem Mládkem na YouTube

- interview s Ivanem Mládkem ON AIR 2020 -ve velmi zdařilém rozhovoru se Ivan v samém závěru zmiňuje
o naší písni Vánoce v Ďáblicích - dík Ivane :-)

- - -

ze cca čtyř stovek vlastních Mládkových písní většina vyšla
v mnohých zpěvnících, např. ve známém: "ŠEL TUDY, MĚL BANJO"

mezi vytištěnými písničkami Ivana Mládka je i pár uvedených
našich společných - např. zpěvník pro školy "JÁ PÍSNIČKA 3"
zde je především naše vánoční píseň VÁNOCE V ĎÁBLICÍCH 
umístěna na str.63 dokonce mezi klasickými KOLEDAMI! :)))

- zde zpěvník "JÁ PÍSNIČKA 3" na internetu vPDF -

- - - - - - - - -

Ivan Mládek / Petr Zábranský společné písně 
- můj playlist na YouTube -

- - - - -

a na úplný závěr ještě jeden poslední přídaveček:

PÁR SLŮVEK DO DNEŠNÍ USPĚCHANÉ DOBY
Ptáte se na lék, či na radu, 
jak v stresech neztrácet náladu?
???
Smutkům navždy zavře vrátka,
kdo si denně hraje Mládka!

:-)))

A to od založení Banjo Bandu r.1966
už téměř šedesát let!!!
:-)

 

Autor: Petr Zábranský | úterý 26.10.2021 11:11 | karma článku: 30,32 | přečteno: 716x
  • Další články autora

Petr Zábranský

Za prezidenta si český národ zvolí "Prota"? Nebo ne? Jak to dopadne? Těšíte se?

Právě teď ve 14:00 skončilo první kolo prezidentských voleb 2023. Ačkoliv výsledky zatím známé nejsou, zveřejňuji zde na tyto důležité volby svůj pohled - a to jak jinak - po svém. A jak jste volili vy?

14.1.2023 v 14:00 | Karma: 21,87 | Přečteno: 557x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Pokud mi hlava má nedává svolení, kterou z Hlav státu bych vybrat měl k zvolení? Co s tím?

Co s tím? Jak se rozhodnout? A jak zvolí národ? Najdem si prezidenta nejlepšího k zvolení? Jehož pak i dějiny Česka roku 2023 kladně ocení? Tedy já jedno už vím zcela jistě! A to, koho za svýho prezidenta rozhodně nechci! A co vy?

22.12.2022 v 22:22 | Karma: 26,06 | Přečteno: 576x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Prezidentské volení? Kiks nezvrátí modlení! Tak bacha na další zpackanou pětiletku!

Na klíčové volení dejme pozor, vážení! A to proto, že v pětiletce další budem mnohem starší! A abych do výsledku voleb dokázal přežít hororový měsíc, zde recept: Dřív než stres mne utýrá-pomůže mi satira! A vám? Snad neuškodí!:-)

18.12.2022 v 8:08 | Karma: 21,07 | Přečteno: 524x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Žijeme v šťastné době? Co vy na to, kolegové blogeři? A co volba prezidenta? Těšíte se?

Nechci zde příliš přemýšlet a rozepisovat se o složitých otázkách naší současnosti i když na šou kolem prezidentských voleb jsem nažhavenej a zvědavej už teď. Proto se tomu budu věnovat příště. Stavete se, blogeři / voliči! Proto!

12.12.2022 v 14:14 | Karma: 19,27 | Přečteno: 618x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Ještě jednou jsem tu se soutěží EPIGRAM 2021, dnes navíc i s drobnými osobními přídavečky

Přiznávám, že mé slušné umístění v tak prestižní soutěži vypsané Syndikátem novinářů ČR mne velmi potěšilo a tak, abych k tomu mohl pár věcí ještě dodat, máte mne tu s báječným Epigramem 2021 znovu.

23.11.2021 v 11:11 | Karma: 31,41 | Přečteno: 482x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Poslanci mají jednat o změně zákoníku práce, o minimální a zaručené mzdě

2. května 2024  5:42

Poslanci by měli na mimořádné schůzi začít projednávat úpravu zvyšování minimální mzdy. Novela...

Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky

2. května 2024

Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...

Rus má imperialistické myšlenky. Ukrajinou nekončí, říká velitel v Donbasu

2. května 2024

Premium Doněcká oblast (od zpravodajů iDNES.cz) Vymlácená okna, ale i celé domy srovnané se zemí. Tak vypadá Doněck a celý průmyslový Donbas....

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 944x
jsem bývalý televizní technik ČST Kavčí hory, také zvukař zpěváků a různých kapel např: Waldemar Matuška + KTO; dále CountryBeat J.Brabce s Naďou a Karlem Černochem; také "Sešlost" L.Nekudy s J.Cieslerem, občas i s panem Milošem Kopeckým; také klubového pořadu "Album" - Jiří Suchý, Jitka Molavcová... a další různá estrádní představení se zpěváky a umělci, např: Jaromír Mayer, Antonín Gondolán, Karel Štědrý, Lubomír Lipský, Helena Růžičková, Pavlína Filipovská a další... 

K tomu všemu jsem od studentských let i sám trochu muzikant, který se snaží věci a složitosti současného světa kolem nás odlehčit alespoň tu a tam svými veršíky, písničkami s nezbytnou špetkou humoru, či legrace.

K mému muzikanství patří i má spolupráce na tvorbě písniček s Ivanem Mládkem - dvacet čtyři společných písní (mé melodie/Ivan texty) např: My máme chaloupku v Blatné; Malíř olejových obrázků; My jsme kluci od vody; Indián; Vdova zBarrandova; Zadrhnutý drc; Vyklepnul jsem Denisu; V Ústí nad Labem; Du na raky; Já a můj kamion(s paprikou za milion:); Vánoce v Ďáblicích...

Podobně společně jako s I.Mládkem jsem spoluautorem písně/dechovky "Zvedněme se dědkové" s Josefem Zímou, text+zpívá J.Z.
Všechny tyto i různé další mé písně si můžete poslechnout na YouTube: https:// Mládek / Zábranský společné písně
s mými fotkami a mini příběhy mne pak najdete i na mém instagramu:
https://www.instagram.com/mydreamwok/

Sranda musí bejt, souhlasíte blogo-přátelé? :-))
Zvu vás, stavte se! ;-)