Pozor: Největší country hit v Česku! (teda, aspoň můůj! cha-cha-cha...)

dnes jsem tu s písní jiného druhu: s bombo-legráckou-COUNTRY:) Je mi líto mých songů, co jen tak v šuplíku smutné spí a tak je v tomto současném corona-marasmu vyndavám pro zlepšení nálady na světlo, co kdyby? Osloví zde někoho?

Koho z muzikantů/zpěváků by tento můj hit mohl potěšit? Sice se znám, já nezpěvák, např. sHonzou Nedvědem, který žije nedaleko mé chaty na Sázavě, nebo i sFrantou Hackerem - nejen kapelníkem skupiny K.T.O. ale současně i šerifem legendární osady Ztracenka... No jo, ale...?
Kde jsou ty nezapomenutelné časy, kdy jsem s KTO pracoval jako jejich technik zvukař - jezdil s nimi po všech čertech / nečertech dva roky 1980-1982 i s úžasným a zázračným "věčným tulákem" Waldou!
Toto si sem samozřejmě píšu jen tak mimo a navíc...:) - ale svého "milého Mezka", kterého jsem občas veřejně dával snad jen u ohňů a kdysi dávno i v klubech a literární kavárně si sem umisťuji jen - protože "Život je jen náhoda" ???

 

        POSPÍCHEJ MŮJ MILÝ MEZKU   OSA

1.
za vodou, v "Loudavém ranči",
Anču znám, co ráda tančí,
chci jí, však ona mne nechce,
že prý chce jen country pěvce

a tak, než dojil bych krávy,
dával jim sena a trávy,
na banjo zkouším hrát v snaze,
písněmi prorazit v Praze!

ref1:
Pospíchej, můj milý mezku,
natočit v Praze chci desku,
Anča pak padne mi v objetí,
bude mou rychlostí blesku,

pospíchej můj milý mezku, 
do studia najdi stezku,
dík Anče - pro celé století,
budu mít slavný hit v Česku!

2.
Zpívání těžko se učí,¨
celej den krávy když bučí,
že nechtěj mé na banjo hraní,
odjel jsem pryč mlhou ranní,

v talent svůj velkou mám víru,
do country udělám díru,
Anču svou získám dík citu,
i slávě v mém country hitu!

ref2:
Pospíchej, můj milý mezku,
natočit v Praze chci desku,
Anča pak padne mi v objetí,
bude mou rychlostí blesku,

pospíchej můj milý mezku, 
do studia najdi stezku,
dík Anče - přes celé století,
budou hrát mou super desku,
největší country hit v Česku!

můj mezkový bomba-hit:) je ve 3/4 country rytmu
zde je harmonické schema:

|| G | D7 | G  | D7 |
| G  | D7 | G  | G7 |
| C  | C  | G  | G  |
| A7 | A7 | D7 | D7 |

| G  | D7 | G  | D7 |
| G  | D7 | G  | G7 |
| C  | C  | G  |emi |
| G  | D7 | G  |G7 ||

ref:
|| C | C  | G7 | G7 |
| G7 | G7 | C  | C  |
| C  | C  | G7 | G7 |
| G7 | G7 | C  | C  |

| C  | C  | G7 | G7 |
| G7 | G7 | C  | C7 |
| F   | F   | C   | F  |
| C  | G7 | C   | C  ||

- - - - - - - - - - - - -

při "umělecko písňo-hitové":) tvorbě - 
hudba / text je spousta práce -
je mnoho možností jak s textem pracovat
a to event. dále i teď, 
třeba ještě i dodatečně...? / příklady:

mimo Anča?
co třeba krásné znějící jméno
angl. Jane - jednoslabičně "Džejn?"
či Ann? (jako má ve své skvělé písni Bobek?)

Za vodou, v "Zapadlém / Ztraceném ranči",
Jane/Ann znám, tu co ráda tančí...

...s Jane pak žít budem v hrách citu,
a ve zlatě(!!!), dík country hitu! :)))

???

nebo:
...v talent svůj velkou mám víru,
do country udělám díru,
prachů, těch čeká mne halda,
známější budu než Walda... ?

slavný víc budu, než Walda
slavný víc, než bejval Walda
???

- - - - -

no, známe to, 
jako vždy je mnoho dalších různých možností, 
jak text vylepšovat, vyšperkovávat...

Ale?
pro co,
a jak se teda má
chudák potrefený "básník-textař" rozhodovat? 
Nevíte náhodou???
Poradíte mi?
Moc dík!
:-)))

Vážení a milí spolu-muziko-blogeři,
moc mne těší váš zájem o mé písně!:)
Chcete-li něco do svého repertoáru,
prosím, napište mi, OK?
"POSPÍCHEJ MŮJ MILÝ MEZKU"
- zde info-demo-2021 -

 

já s Waldou - nedokonalá, však velmi cenná má fotka ze soukromé akce - rok 1982/84

 

Autor: Petr Zábranský | neděle 21.2.2021 19:30 | karma článku: 33,27 | přečteno: 846x
  • Další články autora

Petr Zábranský

Za prezidenta si český národ zvolí "Prota"? Nebo ne? Jak to dopadne? Těšíte se?

Právě teď ve 14:00 skončilo první kolo prezidentských voleb 2023. Ačkoliv výsledky zatím známé nejsou, zveřejňuji zde na tyto důležité volby svůj pohled - a to jak jinak - po svém. A jak jste volili vy?

14.1.2023 v 14:00 | Karma: 21,87 | Přečteno: 557x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Pokud mi hlava má nedává svolení, kterou z Hlav státu bych vybrat měl k zvolení? Co s tím?

Co s tím? Jak se rozhodnout? A jak zvolí národ? Najdem si prezidenta nejlepšího k zvolení? Jehož pak i dějiny Česka roku 2023 kladně ocení? Tedy já jedno už vím zcela jistě! A to, koho za svýho prezidenta rozhodně nechci! A co vy?

22.12.2022 v 22:22 | Karma: 26,06 | Přečteno: 576x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Prezidentské volení? Kiks nezvrátí modlení! Tak bacha na další zpackanou pětiletku!

Na klíčové volení dejme pozor, vážení! A to proto, že v pětiletce další budem mnohem starší! A abych do výsledku voleb dokázal přežít hororový měsíc, zde recept: Dřív než stres mne utýrá-pomůže mi satira! A vám? Snad neuškodí!:-)

18.12.2022 v 8:08 | Karma: 21,07 | Přečteno: 524x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Žijeme v šťastné době? Co vy na to, kolegové blogeři? A co volba prezidenta? Těšíte se?

Nechci zde příliš přemýšlet a rozepisovat se o složitých otázkách naší současnosti i když na šou kolem prezidentských voleb jsem nažhavenej a zvědavej už teď. Proto se tomu budu věnovat příště. Stavete se, blogeři / voliči! Proto!

12.12.2022 v 14:14 | Karma: 19,27 | Přečteno: 618x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Ještě jednou jsem tu se soutěží EPIGRAM 2021, dnes navíc i s drobnými osobními přídavečky

Přiznávám, že mé slušné umístění v tak prestižní soutěži vypsané Syndikátem novinářů ČR mne velmi potěšilo a tak, abych k tomu mohl pár věcí ještě dodat, máte mne tu s báječným Epigramem 2021 znovu.

23.11.2021 v 11:11 | Karma: 31,41 | Přečteno: 482x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

AURES Holdings a.s.
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)

AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat: 30 000 - 32 000 Kč

  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 944x
jsem bývalý televizní technik ČST Kavčí hory, také zvukař zpěváků a různých kapel např: Waldemar Matuška + KTO; dále CountryBeat J.Brabce s Naďou a Karlem Černochem; také "Sešlost" L.Nekudy s J.Cieslerem, občas i s panem Milošem Kopeckým; také klubového pořadu "Album" - Jiří Suchý, Jitka Molavcová... a další různá estrádní představení se zpěváky a umělci, např: Jaromír Mayer, Antonín Gondolán, Karel Štědrý, Lubomír Lipský, Helena Růžičková, Pavlína Filipovská a další... 

K tomu všemu jsem od studentských let i sám trochu muzikant, který se snaží věci a složitosti současného světa kolem nás odlehčit alespoň tu a tam svými veršíky, písničkami s nezbytnou špetkou humoru, či legrace.

K mému muzikanství patří i má spolupráce na tvorbě písniček s Ivanem Mládkem - dvacet čtyři společných písní (mé melodie/Ivan texty) např: My máme chaloupku v Blatné; Malíř olejových obrázků; My jsme kluci od vody; Indián; Vdova zBarrandova; Zadrhnutý drc; Vyklepnul jsem Denisu; V Ústí nad Labem; Du na raky; Já a můj kamion(s paprikou za milion:); Vánoce v Ďáblicích...

Podobně společně jako s I.Mládkem jsem spoluautorem písně/dechovky "Zvedněme se dědkové" s Josefem Zímou, text+zpívá J.Z.
Všechny tyto i různé další mé písně si můžete poslechnout na YouTube: https:// Mládek / Zábranský společné písně
s mými fotkami a mini příběhy mne pak najdete i na mém instagramu:
https://www.instagram.com/mydreamwok/

Sranda musí bejt, souhlasíte blogo-přátelé? :-))
Zvu vás, stavte se! ;-)