Petr Zábranský

jsem bývalý televizní technik ČST Kavčí hory, také zvukař zpěváků a různých kapel např: Waldemar Matuška + KTO; dále CountryBeat J.Brabce s Naďou a Karlem Černochem; také "Sešlost" L.Nekudy s J.Cieslerem, občas i s panem Milošem Kopeckým; také klubového pořadu "Album" - Jiří Suchý, Jitka Molavcová... a další různá estrádní představení se zpěváky a umělci, např: Jaromír Mayer, Antonín Gondolán, Karel Štědrý, Lubomír Lipský, Helena Růžičková, Pavlína Filipovská a další... 

K tomu všemu jsem od studentských let i sám trochu muzikant, který se snaží věci a složitosti současného světa kolem nás odlehčit alespoň tu a tam svými veršíky, písničkami s nezbytnou špetkou humoru, či legrace.

K mému muzikanství patří i má spolupráce na tvorbě písniček s Ivanem Mládkem - dvacet čtyři společných písní (mé melodie/Ivan texty) např: My máme chaloupku v Blatné; Malíř olejových obrázků; My jsme kluci od vody; Indián; Vdova zBarrandova; Zadrhnutý drc; Vyklepnul jsem Denisu; V Ústí nad Labem; Du na raky; Já a můj kamion(s paprikou za milion:); Vánoce v Ďáblicích...

Podobně společně jako s I.Mládkem jsem spoluautorem písně/dechovky "Zvedněme se dědkové" s Josefem Zímou, text+zpívá J.Z.
Všechny tyto i různé další mé písně si můžete poslechnout na YouTube: https:// Mládek / Zábranský společné písně
s mými fotkami a mini příběhy mne pak najdete i na mém instagramu:
https://www.instagram.com/mydreamwok/

Sranda musí bejt, souhlasíte blogo-přátelé? :-))
Zvu vás, stavte se! ;-)
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 944x

Petr Zábranský

Do tohoto článku si přehledně ukládám své společné písně s Ivanem Mládkem aj...

zde v jednoduchém a přehledném seznamu představuji své písničky, které si lze snadno poslechnout na YouTube, část z nich najdete na mém playlistu na konci článku + k tomu na závěr přidávám důležité sdělení - pozor, přátelé! :-)))

26.10.2021 v 11:11 | Karma: 30,32 | Přečteno: 716x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Zábranský

Vánoční píseň Ivana Mládka "Vánoce v Ďáblicích" z r.1982 k níž si Ivan vybral mou melodii

Protože se opět blíží Vánoce, které si vždy přejeme Veselé a protože o Mládka je tu (jak vidno:) zájem, tak bych k té veselosti čtenářům, kteří mají rádi intimní klípky, rád přispěl úsměvným drbíčkem. Snad mi to Ivan odpustí? :)

18.11.2015 v 18:18 | Karma: 42,73 | Přečteno: 1905x | Diskuse| Ostatní

Petr Zábranský

Písně Ivana Mládka, které Ivan kdysi vytvořil na moje melodie

Tyto, již řadu let známé a hrané písničky vyšly kdysi na mnohých deskách i CD - nyní si je můžeme pustit z YouTube - do článku přidávám odkaz na svůj playlist YouTube

14.9.2015 v 22:12 | Karma: 43,33 | Přečteno: 2682x | Diskuse| Ostatní